Tracking og analyse

Vi indhenter værdifuld viden fra dine brugere, så vi kan skræddersy en løsning der passer til netop din app

Ved at benytte analyse- og trackingværktøjer har vi mulighed for at indhente værdifuld viden fra dine brugere, så vi kan skræddersy en løsning der passer til netop din app. Ud fra dette skaber vi en dyb indsigt i hvordan brugerne benytter app’en, så vi løbende kan opdatere og vedligeholde en strategi der matcher brugernes behov. Derudover anvender vi ofte denne data i status- og evalueringsmøder med vores kunder, og har det som et vigtigt element når vi løbende tilpasser den mobile strategi. Med andre ord er tracking og analyse din fremtidssikring!

I Adapt Mobile anvender vi primært to analyseværktøjer, Google Analytics og Firebase Analytics.

Vi indhenter værdifuld viden fra dine brugere, så vi kan skræddersy en løsning der passer til netop din app

Google Analytics

Google Analytics er det mest kendte og udbredte analyseværktøj. Vi anbefaler Google Analytics til dig der allerede arbejder med digitale produkter på andre platforme. Det er muligt at tilføje et unikt trackingID til din app, så du har kan samle alle dine data på én konto.

Firebase Analytics

Firebase Analytics er til dig der vil have et simpelt og mobiloptimeret analyseværktøj. Det er intuitivt og nemt at anvende, og alt efter konfigurationen, er det muligt at indhente den data du ønsker.

- Vi er selvfølgelig behjælpelige omkring både vejledning og rådgivning i begge disse værktøjer.

Kontakt

Erik

Vitger Beuschau

Partner / Technical Director

Telefon: +45 71 996 995

Skriv e-mail