Responsive kampagneside for Peugeot varebiler

Et af Danmarks mest solgte bilmærker, Peugeot, henvendte sig til os for at få designet og udviklet en responsive kampagneside i forbindelsen promovering af deres varebiler. 

Kampagnen henvender sig primært til den mobile platform, og i samarbejde med Adapt A/S stod vi bag både koncept, design og udvikling.

iPad Nano template
Sort iPhone 6 template
Peugeot varevogn med pris
Template for peugeot 308 app som vender skrå

Samlingspunktet for Peugeots
varebiler

Peugeot havde brug for en kampagneside, der kunne fungere som et samlingspunkt for deres erhvervskunder, med særlig på fokus på leasing af varebiler. 

Kampagnen henvender sig til alle interesserede og potentielle erhvervskunder, hvor de blandt andet har muligheden for at:

- Se alle Peugeots varebilsmodeller
- Udregne månedlig ydelse for de forskellige modeller
- Få information om ekstraudstyr

Kampagnesiden fungerer samtidig som et springbræt, hvor forbrugeren endvidere har mulighed for at navigere videre rundt på Peugeots andre sites.

Det orginale logo for Peugeot

 

Stringens i den visuelle identitet

Design illustration af farve
peugeot design tekst
Peugeot varevogn med pris
Design element for peugeot kampagneside

Om Peugeot

Det franske bilmærke er en del af PSA Peugeot Citroën koncernen, som blev grundlagt tilbage i 1810. Dengang fabrikerede virksomheden kaffemøller og cykler, men gik senere hen ind i bilindustrien og er nu Europas næststørste bil-fabrikant. I Danmark har Peugeot 60 selvstændige forhandlere og 7 autoriserede servicecentre og værksteder spredt over hele landet.

Se flere eksempler her
Template for peugeot 308 app som vender skrå

Billeder fra projektet

Biler og varevogne holder ved siden af hinanden fra Peugeot til lave leasingydelser

Kunden siger

Kontakt

Martin

Povlsen

Partner / Managing Director

Telefon: +45 71 996 995

Skriv e-mail
Martin Povlsen Partner / Client Director hos Adapt mobile kigger ned på sin mobil